ANASAYFA

KARADENİZ TURU

FİYAT : 11.500 TL (KDV Dahil)
TUR TARİHLERİ
6.TUR: 19 Ağustos 7.TUR: 2 Eylül 8.TUR: 15 EYLÜL 9.TUR: 23 EYLÜL
 REZERVASYON        TUR DETAYLARI

TUR DETAYLARI

KARADENİZ TURU

Amasya – Samsun – Ordu – Boztepe – Fatsa – Giresun – Mavi Göl – – Sümela Manastırı – Çamlıhemşin – Zilkale – Palovit Şelalesi – Ayder Yaylası – BATUM – Uzungöl – Trabzon – Ayasofya  –

6 GÜN 4 GECE OTEL KONAKLAMALI

İLK 3 TURDA (24 HAZİRAN-1 TEMMUZ ve 14 TEMMUZ ÇIKIŞLI) İLK 20 KİŞİYE KAYDOLUP EN AZ 4000 TL ÖN ÖDEME YAPILDIĞINDA ERKEN REZERVASYON FIRSATI.
13.000 TL YERİNE 11.500 TL

ERKEN KAYIT FIYATLARI İLE KAYITLARDA İPTAL HAKKI BULUNMAMAKTADIR

Fiyat Sigortalaması (+750 TL karşılığında) yapılmadıkça katılamama durumunda ücret iadesi yapılmaz

NOT: Batum’a çipli Türkiye Cumhuriyeti kimlik kartı ile girilebilir Ehliyet vb. kimlikler ile giriş yapılamamaktadır. Eski kimlikler kesinlikle geçerli değildir. Çocukların kimliklerinde mutlaka fotoğraf olmalıdır.TC vatandaşı olmayan misafirlerimiz Pasaport ile giriş yapabilirler. Ailesi ile olmayan ve Batum’a geçmek isteyen 18 yaş altı misafirlerimiz için Noterden onaylı Muvafakatname gerekmektedir.

TUR ÇIKIŞ TARİHLERİ:

4.TUR: 29 Temmuz

5.TUR: 3 Ağustos

6.TUR: 19 Ağustos

7.TUR: 2 Eylül

8.TUR: 23 Eylül

9.TUR: 12 Ekim

1.GÜN: EDREMİT’ten Saat 14:30 BALIKESİR MERKEZ’den 16:00 BURSA/M.Kemalpaşa’dan 17:00’da misafirlerimizi alıp Yeşilin en huzur verici yolculuğuna başlıyoruz.. Çıkış günü belirtilen saatlerde duraklardan misafirlerimizi karşılayarak Karadeniz Rüyası yolculuğumuz başlıyor. Balıkesir istikametinden Karadeniz’e doğru yola çıkıyoruz.Yolculuğumuz esnasında gerekli molaları veriyor,misafirlerimizi birbirleriyle tanıştırıp gerekli uyumu sağlamak için oryantasyon yapıyoruz ve keyifli yolculuğumuza devam ediyoruz.Konforlu araçlarımızda su ve priz mevcuttur.

2.GÜN:  Sabah saatlerinde Samsun’a varıyoruz.. Samsun’da ilk durağımız olan, Atatürk’ü Samsun’a götüren Bandırma Vapuru olacaktır. Atatürk’ün Samsun’da silah arkadaşları ile toplantı yaptığı odayı ve Balmumu Heykellerini görüp o günü yaşıyoruz.. Onur Anıtında hatıra fotoğrafı çekiliyoruz.Kurtuluş yolunda yürüdükten sonra sonraki durağımız olan Ordu’ya doğru yola çıkıyoruz. 475 metre yükseklikte bulunan ve Karadeniz’in en güzel panoramasına sahip Boztepe’ye çıkıyoruz. Çaylarımızı içip, Boztepe’ye çıkmalı, Şu Ordu’ya Bakmalı türküsünü söylerken bir taraftan da Ordu’nun Derelerini izliyoruz. Buradaki serbest zaman sonrası Giresun’un Dereli ilçesindeki Kuzalan Tabiat Parkı ABD’deki Yellowstone Ulusal Parkı’ndan sonra orman içindeki dünyanın en büyük travertenlerini bünyesinde barındırıyor. Burda ki serbest zaman sonrası Doğu Karadeniz Bölgesi’nde sodalı suyun dere halinde aktığı tek yer olma özelliğine sahip Mavi Göl’ü görüyoruz sizlerle Sodalı su yaylasında serbest zaman, Giresun Mavigöl’deki eşsiz doğa manzarasına şahit olduktan sonra otelimize yerleşme ve akşam yemeği otelimizde.

KONAKLAMA: ARSEN HOTEL (ARSİN-TRABZON) BLACK PEARLY (ARSİN-TRABZON) VE BENZERİ OTELLER

3.GÜN: Sabah otelimizde yapacağımız kahvaltının ardından çayın dalından kopartılıp soframıza kadar geliş aşamalarını görmek ve alışverişimizi yapmak üzere çay fabrikasına doğru yola çıkıyoruz. Fabrika görevlilerinin eşliğinde çayın serüveni hakkında bilgiler alıyoruz. Alışverişimizin bitişiyle beraber çay fabrikasından ayrılıp Sürmene‘ ye özgü Sürmene bıçaklarının yapımı görmek ve dileyen misafirlerimizin bıçak alışverişini yapabileceği bıçak üretim merkezine gidiyoruz. Gerekli anlatımlar ve alışverişimizin tamamlanmasıyla bir sonraki durağımız olan Uzungöl’e doğru yolculuğumuza başlıyoruz. Uzungöl’de rehberimizin anlatımının ardından burada sizlere çevreyi gezebilmeniz ve fotoğraflayabilmeniz için serbest zamanımız olacaktır. Fotoğraf molamızın ardından Çamlıhemşin’de bizleri bekleyen minibüslerimize(EKSTRA) binip Çat Vadisi boyunca devam ederek  Zilkale’ye ulaşıyoruz. Ticaret güvenliği açısından çok önemli bir konumda bulunan deniz seviyesinden 750, çat deresinden ise 100 metre yukarıya kurulmuş bu Kartal Yuvası’nı andıran kaleyi gezip Kaçkarların eşsizliği güzelliği ve bol oksijen içerisinde büyülü bir dünyayı yaşamak için Palovit Şelalesine geçeceğiz. Eşsiz güzellikteki şelaleyi ziyaret ettikten sonra yola devam ediyoruz ve Şenyuva (ÇİNÇİVA) Taş Köprüde fotoğraf molası veriyoruz. Çinçiva Köyünün harika manzarayla birlikte fotoğraflarımızı çekerken rehberlerimiz Karadeniz dağ mimarisi ile ilgili bilgileriyle yaşam şartlarını daha iyi hissedebilmenizi sağlayacaktır. Bu unutulmaz anların ardından programımızı tamamlayarak otobüslerimize geri dönüyoruz. Ayder Yaylasına hareket ediyoruz. Ayder yaylasında ilk olarak Gelin tülü şelalesine ulaşıyoruz. Kaçkarların tepelerinden süzülerek aşağı akan bu doğa harikası şelalede fotoğraflarımızı çektikten sonra Ayder Yaylasını bir ucundan bir ucuna fotoğraflayarak gezebileceğimiz serbest zamanımıza geçiyoruz. Bu süre içerisinde yaylacılarla sohbet edebilir ve Ayder Yaylasının mis gibi havasına doyabilirsiniz. Serbest zamanımızın ardından otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

KONAKLAMA: ŞELALE OTEL (ARDEŞEN)-BAHRİ HOTEL (VADİ) VB OTELLER

4.GÜN:  Sabah otelimizde yapacağımız kahvaltının ardından Batum’a geçip gezmeye başlıyoruz. Gürcistan/ Acara bölgesine geçiyoruz. Hz.İsa`nın oniki havarisinden biri olan St.Mathias`ın mezarının da bulunduğu Roma döneminden kalan ve en son Osmanlılar döneminde kullanılan Gonio- Apsaros Kalesi’ni geziyoruz. Batum şehir merkezine doğru devam ederken Bayburt’tan doğup Batum sınırlarına kadar kendine keskin çizgiler oluşturan Çoruh Nehri’ni ve üzerindeki eski Gonio Köprüsü‘nü göreceğiz. Şehir merkezinde aracımızdan inerek Tarihi Meryem Ana Katedral Kilisesi’ni,  Tarihi Orta Camii, Poseidon anıtını, Tiyatro Binasını, Medea Heykeli’ni, Batum Limanı’nı ve yeni oluşturulan yüzüyle Avrupa meydanını göreceğiz. Batum Bulvarı’nda gezinti yaptıktan sonra Bambu ormanı ve Kurban Sait in romanından esinlenerek yapılmış Ali Nino anıtı fotoğraflıyoruz. Batum gezimizin ardından bugün organik tekstilin en önemli unsuru olan, alerji cilt-deri hastalıklarında kullanılması şiddetle tavsiye olunan kenevir dokumalarını görebileceğimiz, yöresel kıyafetlerin vazgeçilmezi olan Rize bezi olarak da adlandırılan Karadeniz keşan ve poşilerini bulabileceğimiz Rize Bezi Dokuma Atölyesine Rize Bezi dokumalarında alacağımız sunum sonrasında ve Yöresel ürünler pazarından mısır unundan karadeniz yaylarından üretilen tereyağ bal’a kadar eşsiz lezzetlerdeki ürünleri alma fırsatımız ve Kuymak yapımı ile ilgili bilgi aldıktan sonra. Konaklamak üzere otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

5.GÜN : Ardından durağımız Trabzon Ayasofya’sı oluyor. Komnenos Krallığı döneminde İstanbul’daki Ayasofya’ya ithafen yapılan bu mimari harikası yapıyı ve fresklerini tanıdıktan sonra Kazaziye Gümüş atölyesini ziyaret ediyoruz gümüş alışverişimizi yapıyoruz. Buradaki gezimizden sonra Atatürk’ün Trabzon’u her ziyaret edişinde kendisine konaklaması için tahsis edilmesi sebebiyle çevre halkı tarafından kendisine atfedilen ve  daha sonraki dönemlerde müze olarak hizmet vermeye başlayan, mimarisi ile hayranlık uyandıran Atatürk Köşkü’nü ziyaret ediyoruz. Rehberimizin vereceği serbest zamanın bitişiyle birlikte Sümela manastırına doğru yola çıkıyoruz Bizleri bekleyen minibüslerimize binip (EXTRA) Altındere Milli Parkı’nın içinde bulunan Sümela Manastırı’nı ziyaret ediyoruz. Açık olan bölümlerini rehberimizin anlatımı eşliğinde fotoğraflıyoruz. Konaklamak üzere Tokat’ta bulunan otelimize geçiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

KONAKLAMA: ÇAVUŞOĞLU TOWER HOTEL (TOKAT)

6.Gün:Sabah otelimizde yapacağımız kahvaltının ardından Tokat’ta Tarihi Taşhan, Latifoğlu konağı , Tokat Saat kulesi ve Yağıbasan Medresesini ziyaret edip şehzadeler kenti Amasya’ya varıyoruz Yeşilırmak kıyısından panoramik olarak Pontus Kral Kaya Mezarları’nı fotoğraflıyoruz. Ardından II. Beyazıt Külliyesi, Şehzadeler Parkı, Amasya, Ferhat ve Şirin’in su kanallarını gezdikten sonra Eskişehir-Bursa istikametlerini  takip ederek dönüş yolculuğuna başlıyoruz. Varışımızla aldığımız yerlere misafirlerimiz bırakıyor,başka bir turumuzda görüşmek üzere vedalaşıyoruz.

SABIR TURİZMİN YOL VE PROGRAM GÜZERGÂHINDA DEĞİŞİKLİK YAPMA HAKKI SAKLIDIR

NOT: TUR PROGRAMIMIZDAKİ EKSTRALAR REHBERİMİZİN BELİRLEYECEĞİ MİNİMUM KİŞİ SAYISI SAĞLANDIĞINDA GERÇEKLEŞECEKTİR.

Dahil/Hariç

• Tüm Özel Harcamalar
  • Tüm ekstra Minibüs ücretleri
  • Müze ve Ören yeri girişleri
  • Batum için yurt dışı çıkış harcı ve araç ücreti
  • Tüm ekstra turlar
  • KESİNTİSİZ SEYAHAT İPTAL PAKETİ(+750tl)